1907 ÜNİFEB

Sevgi Eylem Gerektirir 5 Gün 5 Eylem

Kulübümüzün içinde bulunduğu sıkıntılı süreçte Fenerbahçe taraftarları olarak üzerimize düşen sorumluluğun farkındayız. 3 Temmuz Pazar gününde başlayan ve “Şike Soruşturması” adıyla Türkiye’nin gündemine oturan soruşturmada bugüne kadar yaşanan süreç Tüm Fenerbahçeliler’le birlikte aklıselim her vatandaşın tepkisini çekmiştir. Sızdırılan ifadeler, fotoğraflar ve videolarla kamuoyu yönlendirilmeye çalışılmış; basının yaptığı çirkin yayınlarla Fenerbahçe Spor Kulübü yargısız infaza uğratılarak lekelenmeye çalışılmıştır.

10 Temmuz Pazar günü ülkenin çeşitli noktalardan Topuk Yaylası’na giden binleri ve Bağdat Caddesi’ne akan on binleri görmek büyük Fenerbahçe Taraftarı’na olan inancımızı tazeleyerek bizleri yeni adımlar atmamız yönünde cesaretlendirdi. 13 Temmuz Çarşamba günü başlamak üzere takip eden 5 gün boyunca 5 farklı eylemle Fenerbahçe taraftarının gücünü ve etkinliğini bir kez daha tüm dünyaya göstermeyi hedefliyoruz.

13 Temmuz Çarşamba günü “Takım Uğurlama”

Çarşamba günü yapacağı hazırlık maçları için yurtdışına çıkacak olan Fenerbahçe Futbol Takımı’nı tıpkı Topuk Yaylası’nda yaptığımız gibi yalnız bırakmıyor ve havaalanından uğurluyoruz.

14 Temmuz Perşembe günü “Sosyal Medya Etkinliği”

Perşembe günü tepkimizi sanal alemde yoğunlaştırıyoruz. Buradan indireceğimiz fotoğrafı profil resimlerimiz olarak kaydediyor; facebook ve twitter hesaplarımızdan yapacağımız paylaşımların herkes tarafından görülmesi için el birliğiyle çalışıyoruz. #fenerbahceturkiyedir

15 Temmuz Cuma günü “Medya Boykot”

Cuma gününden başlamak üzere Fenerbahçe’yi lekelemek amacıyla yayınlar yapan, yalan-yanlış bilgilerle kamuoyunu yanlış yönlendiren, servis edilen fotoğraf ve videoları soruşturmanın gizliliği ve masumiyet karinesi ilkelerini hiçe sayarak yayınlayan Türk Basını’na tepkimizi veriyoruz. Haberturk, Taraf, Sabah, Fotomaç, Milliyet, Hürriyet gazeteleri başta olmak üzere Fenerbahçemiz’e leke sürmeye çalışan her medya kuruluşunu boykot ediyoruz.

16 Temmuz Cumartesi günü “Feneriumlar’a Akın”

Cumartesi günü yurt çapında Feneriumlar’a akın ediyoruz. Yapılan haberlerde büyük Fenerbahçe Taraftarı’nın gücünü göz ardı ederek Fenerbahçe’nin bu durumdan ekonomik olarak çok zarar edeceğini yazanlara neler yapabileceğimizi gösteriyoruz. Ekonomik durumumuza göre bir anahtarlık ya da bir kalemden, formalara, tişörtlere kadar alışveriş yaparak Feneriumlar’ı boşaltıyor ve kulübümüze ekonomik olarak katkı veriyoruz.

17 Temmuz Pazar günü “Giy Formanı, Çık Sokağa”

Eylemimizin son gününde formalarımızla sokağa çıkıyor, tüm yurtta sokakları sarı-laciverte boyuyoruz. Pazar günü her yerde; alışveriş merkezlerinde, caddelerde, meydanlarda, sinemalarda, plajlarda, piknik alanlarında kutsal formalarımızı sırtımıza geçiriyoruz.

Tüm Fenerbahçe taraftarlarından bu süreçte bizlerle birlikte, takımlarının yanında olmalarını bekliyoruz. Türkiye Futbol Federasyonu’nun bu süreçte herhangi bir karar almayacağını açıklaması bizleri rahatlatmamalı; bozulmaya çalışılan imajımız, lekelenmeye çalışılan şanlı tarihimiz ve yok sayılan emeklerimiz için mücadeleye devam etmeliyiz.

Haydi eyleme, büyük Fenerbahçe’nin büyük Taraftarlar’ı!

Kurulan ittifakların, bozalım oyunlarını!

1907 ÜNİFEB – Üniversiteli Fenerbahçeliler Birliği

Bizi Takip Edin

Aşağıdaki simgelere tıklayarak sosyal medya hesaplarımıza ulaşabilir, bizi takip edebilirsiniz.